اسلایدر

نگرانی بارسلونا از حضور پپ روی نیمکت سیتی

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این طور به نظر می رسد که پپ گواردیولا درروزهای پایانی سال 2012 به بارسلونا بازخواهد گشت تا سال نوی میلادی را در کنار اعضای خانواده اش جشن گرفته و به علاوه با اوروبیتگ، مدیربرنامه هایش دیدار کند تا درمورد آینده این مربی جوان به بحث و گفتگو بپردازند. گویا کم کم باید خودمان را برای بازگشت پپ گواردیولا به دنیای مربیگری آماده کنیم.

گواردیولای جوان اندکی قبل از اتمام فصل گذشته رقابت های لالیگا اعلام کرد که برروی نیمکت بارسا نخواهد ماند و می خواهد یک سال درشهر نیویورک به استراحت بپردازد و نگران آینده ورزشی اش نیست. دراین میان جوزپ ماریا اوروبیتگ، مدیربرنامه های او درشهر بارسلوناست و پیشنهادات تیم ها برای به خدمت گرفتن پپ را دریافت می کند.

پپ باسفر به بارسلونا با اروبیتگ، مدیربرنامه هایش دیدار خواهد کرد تا درمورد آینده اش با او به صحبت بپردازد. طبق گزارش منتشره درروزنامه آ.اس مدیربرنامه های پپ، 4 پیشنهاد رسمی از تیم های سیتی، چلسی، میلان و بایرن مونیخ دریافت کرده؛ به علاوه مسئولان فدراسیون فوتبال قطر، انگلیس، شیلی و برزیل و البته کاتالونیا هم اوضاع و آینده او را جویا شده اند.

طبق گزارشهای منتشره ، خود پپ دوست دارد تا آینده اش را در انگلیس باشد. انتقالش به میلان و بایرن مونیخ را بعید می داند؛ چرا که مشکل زبان از نظر او مشکلی جدی در هدایت یک تیم است. پس این روزها احتمال انتقال گواردیولا به نیمکت مربیگری چلسی ویا منچسترسیتی قوی تر است.دو باشگاه قدرتمند اقتصادی در لیگ برترو حتی دنیا.

دربین چلسی و سیتی هم به نظر می رسد که آبی های شهر منچسترشانس بیشتری برای به خدمت گرفتن پپ داشته باشند؛ چرا که یک ماه پیش آنها تکسیکی بگیرستاین، مدیرورزشی سابق بارسلونا در زمان حضور پپ در بارسا رابه عنوان یکی از مدیران تیمشان به کار گرفتند.

از سوی دیگر، کاتالونیایی هابا نگرانی اخبار منتشره درمورد اینده پپ را بررسی می کنند. چرا که آنها نگران آن هستند که درصورت انتقال احتمالی پپ به ورزشگاه اتحاد، او ممکن است تعداد زیادی از بازیکنان بارسا را به منچسترببرد و خریدهایی هم از لاماسیا داشته باشد. این نگرانی زمانی بیشتر می شود که اخبار درمورد ابراز تمایل سران سیتی به جذب بازیکنانی مثل بوسکتس و مسی روی  خبرگزاری ها قرار می گیرد. درصورتی که پپ به سیتی برود، این احتمال وجود دارد که با تکیه به ثروت هنگفت روسای عرب سیتی ، شاگردان سابقش از جمله پیکه، اینیستا، بوسکتس، فابرگاس و یا حتی مسی را به انگلیس ببرد و به علاوه به سراغ بازیکنان پایه ای بارسا از جمله سرخی روبرتو، جرارد دئلوفئو و رافینیا نیز بیاید.

علاوه بر اینها سران باشگاه سیتی اعلام کرده اند که مبلغ 120 میلیون یورو برای بازسازی آکادمی فوتبال منچسترسیتی هزینه کرده اند تا یک لاماسیای دیگر در انگلیس به راه بیندازند. 80 بازیکن می توانند دراین مجموعه مستقر شوند و البته کمپ های تمرینی این مجموعه برای تمرین 400 بازیکن درنظر گرفته شده..حالا نگرانی این است...اگر پپ به سیتی برود، شاید مسی را هم با خود ببرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 1540
بازدید کل : 141932
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت